Monday 18 April 2011

jonker walk!

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T semua!! heyy....ape bikin hari ni?? huh..lame giler mey xpost kat sini..almaklumlah..busy dengan test je..pelik jugak cmna lah penulis2 blog ni buleh luangkan masa dgn create blog dorang ni kan...huhu
Ok! now..lets we move it with my story..hehehe...xde cerita ape pun..just nak kongsi time keluar dengan kekawan aku(atin ,as,n acha)...kiteorg mula keluar hari jumaat ari tu..dlm area kol 3 ptg cmtu lah..ape lg...sewa kereta lah! :D....destinasi pertama kiteorg ada lah pergi jaya jusco yg terbesar di asia tenggara ni dekat melaka yg dekat dgn melaka sentral...
smpai2 je..ape lagi perut mula lah memberontak untuk di isi...penat juga nak cari tmpat yg sesuai nak mkn ..huhu..and lastly,kiteorg pilih KENNY ROGERS!!1st risau gak..mhal ke nanti kan...huhu..aku order spaggeti + coke,as order ayam die+makaroni chees n atin ice-cream! memang selera mkn!cm ketagih pulok..hahahha...n pas mkn tu..ape lg perempuan..xsah kalau xshopping kan..hehe....smpai 3 jam jugak lah berjalan kat situ...hasilnya?? aku beli heels , as beli baju n atin??ape lg budak kecik ni..mkn je lah..hehhe....
n we move it to jonker!!!wah..best gler mey xramai org time tu..pe lg..bajet aku xnak beli apa2 dh kat situ..tp entah lah..tergode r wey brg2 kat situ....:)
aku pe g...start r dgn rambang mate nyer n hasil tangkapan aku aku beli baju,kasut,n seluar..HAHAHHAHA....n selepas 2 jam gak berjalan...aku n the geng bertolak balik ke hostel..penat gler !!balik2 terus tidur! :))
n kat sini aku share kegembiraan kami time keluar tu ok..^_^
paling best!! :D

spaggeti :)
atin..
bersama as..

heheh

air yg famous kat jonker
kasut yang aku paling suke kat jonker!
 lampu-lampu..
acha...
trumpet..

SEKIAN.... :))





No comments:

Post a Comment