Saturday 7 May 2011

my angel .

hey....assalammualaikum..seperti biasa lah kan..kite org ISLAM kene lah beri salam dulu kn.... hehe.... erm...apakah kalai ni aku nk cte ye..heheheh.... 'my angel' ? apakah??
OK...hari ni aku nak cte kan pasal angel aku ni...knp aku pggil die angel? sebabnyerrrr.....die selalu buat aku ketawa...senyum...jd blushing....gara2 die...gara2 tingkah laku die yg buat aku happy sgt mey!

actually..cte die cmni..waktu mula2 semester yg ke2 lepas...aku ade usha seorg mamat ni tau! fuhh...1st sight aku tgok die aku bley sayWOW!!n hati aku berkata kan untung aku jd awek mamat ni..hahaha..dr situ aku tiap2 kali akn trserempak dgn die...nak pergi class...pergi pasar mlm kat U aku tu...tp..aku usha dr jauh lah nmpknyerr..yelahh..siapa lah aku ni kn.....cehhh....mana tk nyer apa yg aku nk ada pada die...tinggi die..muka die...hahaha....
then,ade 1 hari ni..member aku ade story kat aku yg diorg ada perasan sorang mamat masscomm ni romantik giler babe..siap hantar awek die balik kolej n die akn tunggu sampai awek die masuk bilik bru lah die bla dr situ..aku pun mula tak amek port sgt lah kan..dgr gitu2 je..sebab aku bkn kenal pun mamat or ppuan tu..hehe...
and.....tnpa diduga..aku dpt cari fb mamat yg aku admire konon ni..n aku ape lg happy wey...n aku pun add lah die! hehe..gatal x? hahaha....time die dh approve aku tu..die trus im aku kat fb..say thanks lah kan...erm...mkin mmbuak2 lah happy aku tu..mana tk nyer aku bru lepas break time tu...mana nk happy...n dpt lak brita cmni..mmg happy lah kan...hahaha..tp...aku jd hampa sbb laki yg mmber aku mksdkan tu die...die dh ade gf.. :(
ada 1 mlm aku webcm dgn die buat pertama kali...hahaha.mmg trgelak je keje aku webcm dgn die...sbb die mmg lawak!hyper!hahahha....
untuk dipendekkn crita.. aku ade webcm dgn die 1 mlm ni...lame kiteorg webcm..dr pukul 12 kut smpai kul 5 pg cmtu r...hahaha...n moment ni aku xbleh lupakan sebb.......aku dh kantoi dgn die aku in love dgn die n die pun in love dgn aku?? ohhh tidakkkkkkk!!hahahahha....aku tk tahu np aku main luah je ape aku rase n die pun sme..mmg best sgt time tu..hahahahhaha......
dan sekarang.....aku masih tunggu die ...tunggu.dan tunggu.... bila 1 hari tk dgr cte pasal die aku mula resah..tk tahu np...hari aku mula muram tk de die...wey!!mana MY ANGEL.... huhu....

No comments:

Post a Comment